Konferencja naukowa „Wyróżniaj się lub zgiń” pod patronatem Stowarzyszenia „Via Linguae”

9 maja 2019 roku odbyła się trzecia konferencja naukowa „Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem”.  W tym roku w toku obrad podjęte zostały tematy dotyczące tworzenia wizerunku marki w mediach społecznościowych, komunikacji w internecie oraz autopromocji. Celem konferencji była też inspirująca wymiana wiedzy i doświadczeń zarówno pracowników naukowych, jak i specjalistów praktyków.  Spotkanie nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc takich podmiotów, jak: Mikołów – ogród życia, Stowarzyszenie Przyjaciół IJP UŚ „Via Linguae”, Fresco Media, Samorząd Studencki Uniwersytetu Śląskiego. Warto dodać, że pierwszy panel konferencyjny otworzyła wiceprezes Stowarzyszenia, dr Ewelina Tyc, która opowiedziała licznie zgromadzonym słuchaczom o wizerunku kreowanym w internecie na przykładzie Red Lipstick Monster.