Konferencja naukowa „Wyróżniaj się lub zgiń” pod patronatem Stowarzyszenia „Via Linguae”

9 maja 2019 roku odbyła się trzecia konferencja naukowa „Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem”.  W tym roku podjęte zostały tematy, dotyczące tworzenie wizerunku marki w mediach społecznościowych, komunikacji w internecie oraz autopromocji. Celem konferencji było stworzenie możliwie najlepszych warunków do inspirującej wymiany wiedzy i doświadczeń zarówno pracowników naukowych, jak i specjalistów-praktyków.  Konferencja nie odbyłaby się, gdyby nie pomoc: Mikołów Ogród Życia, Stowarzyszenia Przyjaciół IJP UŚ „Via Linguae”,  Fresco Media, Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Śląskiego. Pierwszy panel rozpoczęła wiceprezes Stowarzyszenia VIA LINGUAE dr Ewelina Tyc, która opowiedziała licznie zgromadzonym słuchaczom o wizerunku kreowanym w internecie na przykładzie Red Lipstick Monster.